Aluni

Aluni.Net és una empresa dedicada a la gestió i comercialització d’allotjament per a estudiants i joves professionals a tot Espanya.

Aluni va néixer a Madrid el 1998: i va sorgir primer com una petita associació de propietaris (SAUV) que llogaven habitacions a estudiants de Vicálvaro, però aviat es va estendrer per tot Madrid i per altres ciutats d’Espanya (Barcelona, ​​València, Granada, Alcalá de Henares, Sevilla, etc.). El 2004 es va constituir com a Societat de Responsabilitat Limitada.

El personal que atén estudiants en Aluni.Net ha tingut l’experiència d’estudiar a l’estranger, de manera que coneix de primera mà les necessitats i expectatives dels joves que busquen allotjament a Espanya.

La missió d’Aluni és procurar un allotjament de qualitat material i en un ambient serè, que faciliti l’estudi i la convivència amable entre estudiants de molt diverses cultures. Actualment Aluni ha allotjat a gairebé 20.000 estudiants en més de 500 pisos.

Igualment Aluni procura que els estudiants gaudeixin de tota l’oferta cultural, esportiva i mediambiental de la ciutat de destinació. Per això, Aluni difon periòdicament entre els seus estudiants les activitats i esdeveniments culturals, artístics i esportius, promoguts pels respectius ajuntaments.