Inèdit

Inèdit és una empresa de Barcelona fundada al 2011 per Laia Comas, actual CEO de la companyia, que ofereix allotjament i experiències úniques a estudiants, professionals i digital nomads internacionals, amb edats compreses entre els 20 i els 35 anys, que venen a la Ciutat Comtal durant un període de 6 a 12 mesos – habitualment – sota el concepte de coliving.

Amb una trajectòria de set anys, Inèdit ha consolidat una xarxa de 15 pisos, un centenar de places de lloguer i un equip de nou professionals que treballen en el manteniment dels immobles i en la gestió dels lloguers, situats en els districtes més cèntrics de Barcelona: Ciutat Vella, Eixample, Gràcia i Sarrià – Sant Gervasi.

Els clients que realitzen les seves reserves a través de la pàgina web de la companyia compten amb un servei all inclusive al llarg de tota la seva estada que els permet gaudir al màxim de la seva visita a la ciutat. A més, compten amb una àmplia varietat d’ofertes d’oci i cultura que Inèdit organitza periòdicament per garantir un allotjament experiencial.